luni, 11 februarie 2013

EPOCA SATANICA (Isaia 4, 2-6)

din revelatiile misticei Maria Valtorta



Isus spune: "Atunci cand va veni timpul Imparatiei Mele de pace - si va veni, caci am promis si Ma tin intotdeauna de cuvant - cei buni de pe pamant vor veni cu totii la Mine. Va fi perioada in care spiritul isi va fi atins acel nivel de evolutie in virtutea caruia va veti desparti spontan in doua grupe: cei care traiesc in afara spiritului vor ramane in intunericul lor, asteptand sa formeze armatele Printului raului. Cei care traiesc in spirit, vor veni pe urma Preasfantului Fiul al Lui Dumnezeu, Unul Nascut al Domnului iubit si binecuvantat de oamenii in har, care vor intelege atunci ceea ce acum nu este inteles decat de un mic numar de alesi, si vor sti care este gloria Mea si gloria lor de copii ai Lui Dumnezeu.
   Eu ii voi aduna pe sfintii Mei, caci este sfant acela care Ma iubeste si Ma urmeaza ascultator si fidel. Ii voi aduna din cele patru colturi ale lumii. Si, din iubire pentru ei,  voi ierta nelegiuirile oamenilor. Bunatatea sfintilor va potoli asprimea Dreptatii, iar iubirea Mea si cea a sfintilor, vor purifica Pamantul cu focul lor. Pamantul, in pace cu el insusi si cu Dumnezeul sau, va fi ca un mare altar, iar pe acest altar, Invatatorul le va darui oamenilor cunoasterea exacta a Adevarului, pentru ca cei buni sa nu se clatine de loc atunci cand Satana, furios sa-L vada pe Cristos adorat de oameni, se va dezlantui in ultima batalie. Batalie a spiritului contra spiritului.
Maria Valtorta - vizionara si scriitoare mistica
italiana (1897 - 1961)
 Satana va opune Imparatiei Mele spirituale si invataturii Mele, razboiul sau satanic contra spiritelor, pentru a intoarce, cat mai mult posibil, pe cei mai slabi. Din rezervele si fortaretele sale, unde se afla cei ce i-au ramas fideli chiar dupa infrangerea Fiarei si a ministrului ei, el isi va scoate agentii inselatori pentru a ruina pentru ultima oara opera Lui Dumnezeu, a carei ruinare a inceput la picioarele pomului cunoasterii Binelui si al Raului.
   Epoca satanica va fi de trei ori mai feroce decat epoca anticrestina. Dar va fi scurta, fiindca pentru cei care vor trai aceasta ora, se va ruga intreaga Biserica triumfatoarea in mijlocul luminilor Cerului, intreaga Biserica a Purgatoriului in flacarile purificatoare ale iubirii, intreaga Biserica luptatoare cu sangele ultimilor martiri.
   In timp ce intunericul si arsita, furtunile si fulgerele Satanei vor zgudui lumea, cei care vor sti sa stea la umbra tabernacolului de unde tasneste intreaga forta, vor fi salvati, caci Eu sunt forta celor vii, iar cel care se hraneste din Mine, cu credinta si iubire,  va fi una cu Forta Mea. Dar cei care vor fi salvati, vor fi putini, pentru ca dupa veacuri si veacuri de Iubire a Mea pentru fiinta umana, aceasta n-a invatat sa iubeasca.
   Insa nimeni nu va putea sa Ma acuze ca se pierde. Ce as mai putea sa fac Eu in plus, o, copii ai Lui Dumnezeu, care ati preferat sa rataciti departe de casa Tatalui si, uneori, sa vindeti progenitura voastra divina, Dusmanului Lui Dumnezeu?
Camera in care Maria Valtorta si-a
petrecut ultimele decenii ale vietii
   Sa nu-Mi spuneti ca Eu, care sunt puternic, as fi putut sa impiedic ca Raul sa va faca sa cadeti in capcanele sale si ca as fi putut sa va fac buni prin vointa Mea. Voi ati fi avut atunci mai putin merit decat un fir de iarba pe care il calca picioarele fara macar sa-l simta, caci iarba se naste din samanta ascultand de hotararea Lui Dumnezeu. Ea se naste si creste singura. Nu primeste nici cea mai mica parte din grija pe care voi o primiti de la Cel Preainalt. Firului de iarba, Dumnezeu ii da soarele si roua si un bulgare de pamant. Voi aveti intelectul pentru a va conduce, harul pentru a va lumina, Legea pe care s-o urmati in comportarea voastra, pe Mine ca Invatator, Sangele Meu pentru a va salva.
   Eu v-am dat totul, dar voi Mi-ati dat atat de putin, din ce in ce mai putin! 
   M-am ocupat de voi cu rabdarea Lui Dumnezeu, iar voi v-ati razvratit intotdeauna impotriva Mea.
   Cei mai putin vinovati, au fost intotdeuna lenesi. V-a fost mereu frica sa nu cumva sa faceti prea mult pentru Dumnezeul vostru, care a facut totul pentru voi.
   Iata de ce va vin pedepsele. Ele sunt tot atentionari ale Iubirii, pentru a va convinge ca exista un Dumnezeu si ca ceilalti zei pe care-i slujiti cu o fidelitate pe care Mie Mi-o refuzati, nu pot sa va dea decat false promisiuni si un rau sigur.
   Din pedeapsa in pedeapsa, marita pe masura ce voi va mariti idolatria si desfranarea, Eu ajung la marile pedepse, iar acesta ( al doilea Razboi Mondial - n.tr.) este una dintre ele, astfel incat toata via, nu numai un rand, este invadata, ravasita si devastata de acela pe care voi il slujiti si pe care-l las sa va convinga de darurile sale de moarte.
   De aceea va spun: Veniti la Dumnezeu, chemati-L pe Dumnezeu cu un gand si o inima adevarate si Dumnezeu se va arata la orizontul insangerat, iar Satana, calaul, va fugi, lasandu-va liberi.
Mormantul Mariei Valtorta
   Dar voi nu-L chemati pe Dumnezeu. Va ajunge sa stoarceti din raul comun un bine individual: sa va mariti bogatiile, sa puneti mana pe tot mai multa putere, sa profitati, sa profitati. Nu va ocupati de cei care sufera - cei mai buni. Iar de Dumnezeu, cu atat mai putin. Dimpotriva, va ridicati impotriva Lui si Il sfidati, indraznind sa-L chemati, o, hulitorilor, pentru a va valida actiunile si gandurile satanice. Il sfidati sa se arate, pentru ca spuneti: < Nu exista Dumnezeu. Dumnezeu suntem noi>.  Pe limba voastra blestemata si pe sufletul vostru vandut, Satana deja ingramadeste jarul sau infernal, iar Eu il aprind cu mania Mea.
   Va blestem de pe acum, serpi cu infatisare de oameni (...). Profanatori, mincinosi, fiinte nelegiuite, fiti blestemati pentru tot raul pe care-l faceti, pentru toate sufletele pe care le impingeti sa-si piarda nadejdea in Bunatatea Lui Dumnezeu, pe care le corupeti prin exemplul vostru si pe care Mi le furati, ruinandu-le prin toate mijloacele. Asa cum voi fi drept si milostiv fata de cei slabi pe care i-ati dedat la rau cu forta, voi fi la fel de drept si neinduplecat fata de voi. Inca de pe acum, de pe acest pamant. Puterea voastra, bogatiile voastre furate, stoarse din durerea a mii de persoane, vor disparea din mainile voastre precum fumul paielor care sunt arse fiind prea murdare sa fie pastrate. Si nimic nu va va putea apara pe voi, cei care ati depasit masura." (12.11.1943)

                                                      din "I Quaderni del 1943" - ("Regina Pacis" nr.165)

SATANA OCUPA TOATA FATA PAMANATULUI
J.N.S.R. - in urma mesajelor
primite de aceasta vizionara
(cuprinse in cele 4 volume
"Martori ai Crucii"), au fost
ridicate Crucile de Iubire in
intreaga lume

   Isus catre J.N.S.R.: Dumnezeu, El Insusi, nu poate face nimic pentru voi daca nu-L rugati cu sinceritate ca sa intervina pentru a stapani fortele raului. Dar voi nu credeti, sarmanii Mei copii, ca astazi lupta este teribila intre Dumnezeu si diavol; caci in invizibil, razboiul ingerilor buni, cei ai Lui Dumnezeu, impotriva ingerilor negri ai lui satana, se desfasoara fara intrerupere. Acest razboi spiritual, aceasta lupta feroce angajata de multa vreme nu se va putea incheia decat daca voi o doriti. Satana ocupa toata fata Pamantului si voi il ajutati  respingand mana Lui Dumnezeu care vrea sa va salveze caci, asemenea unor miei lacomi care se hotarasc sa mearga sa pasca pe o pasune mai atragatoare, voi sariti bariera celor  interzise de Dumnezeu, mergand acolo unde nu este Dumnezeu.
   Aceasta iarba este otrava neascultarii. Voi insiva sunteti aceia care va alungati din Casa Lui Dumnezeu. La fel ca Adam si Eva, voi rataciti in afara Paradisului Domnului. Este alegerea voastra. Nu mai auziti vocea Lui Dumnezeu si Chemarea Mamei voastre care va roaga insistent sa va intoarceti la Cel Care nu inceteaza sa va strige in pustiurile voastre: Eu sunt Invierea si Viata! Cine vine la Mine nu va mai inseta niciodata." Atunci apa nu mai vrea sa asculte de legile naturii si scapa la fel ca oaia neascultatoare, acolo unde nu trebuie sa se intinda. Asa fac si vanturile care nu mai stiu sa se modereze si care se joaca impreuna cu fortele raului care le spun: <Eliberati-va de constrangeri, caci oamenii acestui pamant s-au unit cu noi pentru a distruge, a prada, pentru a demola totul si pentru a distruge in primul rand Legea Lui Dumnezeu care vrea sa cuprinda totul intr-un singur Dumnezeu. Noi, noi suntem Legiune, urmati-ne!>"

             ***
   Ce  dezordine pe pamantul oamenilor care-L resping pe Dumnezeu. Copiii Mei, Mama voastra Preasfanta este cea care va cheama. Ascultati-Ma. Asezati-va in genunchi ca sa va rugati Lui Dumnezeu. Recunoasteti-va pacatosi, cereti iertare Lui Dumnezeu in fata Sfintei Sale Cruci. Veniti sa luati Painea ce coboara din  Cer. ISUS S-a faut Paine ca sa va potoleasca orice foame. Sa nu va mai fie foame de putere. Intorceti-va la nevoi sfinte, ISUS va va umple cu Iubirea Sa.
   Respingeti raul care este in voi si in jurul vostru, cereti-Mi ajutorul Meu  pretios, caci Eu sunt cea care va zdrobi capul lui Satana, foarte curand. In prezent vreau sa ve dezleg de cel rau, cereti-Mi sa intervin, pentru ca Eu nu pot forta libertatea voastra.
   Este timpul sa va vedeti in oglinda Harului pe care Dumnezeu a lasat-o in voi. Nu asteptati ca lupta sa fie inca si mai dura caci, in Adevar, la sfarsit, Dumnezeu va fi Cel care va triumfa. Dar cu ce vacarm vor cadea cei care lupta impotriva Lui Dumnezeu!
   Retrageti-va repede, inainte de ultima batalie care nu poate intarzia.
   Cand Tatal va striga: Este destul!, totul se va prabusi. Dumnezeu ii va fi retras deja pe ai Sai din acest dezastru. Veniti la Tatal vostru inainte de ultimul sunet al ultimei Trambite.(16.07.2003)

      din "MARTORI AI CRUCII, Faptele apostolilor" - J.N.S.R. ("Regina Pacis" nr.165)


  Despre viata Mariei Valtorta si cateva din mesajele primite, puteti gasi la eticheta:

Un comentariu:

  1. http://www.hotnews.ro/stiri-international-14202052-papa-benedict-xvi-lea-urma-demisioneze-agentia-italiana-ansa.htm

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.